domenica 24 giugno 2012

Iubeste-ma, ajuta-ma sa cresc




Ai avut dreptate (a cata oara?!).

Dupa ce imi voi indeplini visul de a pleca „de nebuna“ prin Europa, voi vrea altceva. Pentru ca.s vie prin visurile mele. Si vreau mai mult, mereu. Ma incapatanez sa nu ma multumesc cu putin. Si, vorba cuiva, vreau sa fur de la viata macar pe atat cat a furat ea de la mine.

Azi ma simt suspendata in timp. Nu mai trec prin el, nici el peste mine.

Sunt aici de 386 de zile. Aproximativ 9264 ore. (Da, am folosit calculatorul, nu stiu sa matematicesc :))

Revenind la visuri...stiu ca va veni si timpul ala cu responsabilitati. In care nu voi mai fi eu pe primul plan. Pana atunci, insa, eu de recuperat 9.000 de ore. Celelelalte aproximativ 264 le.oi fi folosit cu rost. Nu protesta, in cele 9.000 intra si orele de somn, stiu.

Pentru mine, timpul stat aici e pierdut, in ciuda banilor castigati si a legumelor proaspete :P.

Si.mi permit sa cred ca sunt chiar misto, deci pot sa.mi cer timpul inapoi. Nebunia mea cu Europa este primul vis de bifat pe lista.

Candva, curand, va urma Camino.

Nu.mi spune ca o sa.mi treaca. Sustine.ma, iubeste.ma, inurajeaza.ma sa visez si sa cresc.




Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene