sabato 9 giugno 2012

La inceput, au fost scrisorile...


Iti amintesti?



  Univers,Mereu


Draga Tu,
Ce-ar fi daca n-ar fi nimic....

Ce-ar fi daca te-as pierde cu fiecare picatura de Soare si apoi te-as gasi in fiecare gand de-al meu; daca fiecare idee de-a mea ai fi de fapt tu ?!
Ce-ar fi daca pe tipografia sufletului s-ar asterne praful si n-as mai scrie in fiecare zi zeci de romane cu un singur, unic subiect: TU. Mereu acelasi si totusi mereu altul, fara sa ma plictisesc vreodat'.
Ce-ar fi daca secundarul sufletului s-ar opri in dreptul unei idei absurde, pe care odata o credeam de capatai ?
Ce-ar fi daca mi-ar ploua printre ganduri, intr-un septembrie trist… atunci, viitura ideilor ar risca sa acopere ultimul cuvant; ma agat de un colt de suflet... si alunec-era uns c-o privire;in cadere ma prind de ceva (un sloi de speranta?) si am impresia ca plutesc..de fapt, te-am zarit pe tine !
E doar o iluzie… credeam ca esti eu, ca eu sunt tu…
Ce-ar fi  daca azi candela gandului s-ar stinge ?
....uleiul rancezit al unei idei e de mult profan..
Ce-ar fi daca te-as privi printre cioburile unui gand strivit de o idee, daca niciodata n-ai fi atat de real,cand te privesc printre cioburi.
Ce-ar fi daca visul meu s-ar reflecta in luciul unei idei: imaginea rasturnata a sufletului, privita prin lupa constiintei...


Atunci...ce-ar fi daca n-ar fi nimic...

mARA

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene