giovedì 12 gennaio 2012

Despre schimbari si alte obiecte ascutite

Cred ca schimbarile fac bine. La suflet. Ca ii bine sa fie altfel cateodata, ca te simti mai altfel cand apare ceva.ul ala nou in viata, in inima, in dulap. Poate ca.i un obiect vechi reconditionat sau o idee nou.nouta ori o dragoste noua.

Schimbarile fac bine, spun eu, care am renuntat la parul pe care.l purtam cam la fel de mai bine de sapte ani si pe care l.am vopsit de prea putine ori. Idee de a taia "doar varfurile tocite" a cazut pe podeaua salonului o data cu prima suvita taiata. Mi.am lasat ideea fixa de a avea parul pana la mijloc in mainile unei doamne cam acra, ce.i drept, dar zau ca a meritat! Probabil fata mea crispata a determinat.o sa ma intrebe aproape la fiecare doua minute daca sunt sigura ca mai vreau sa taie si iar sa taie.

Stii ce.i dragut? Ca am inchis ochii la un moment dat si mi.am imaginat ca.n loc de suvitele maaari de par, pe podea imi cad neincrederile si cateva frici pe care le tot car dupa mine de ani buni. Si ca foenul nu.mi usuca doar parul, ci si ideiile.nghetate si conceptiile tampite. Iar peria aia rotunda imi netezeste gandurile si drumul spre femeia mai buna si mai rabdatoare si mai increzatoare in sine pe care.o visez sa.si faca loc in pielea mea.

Am acceptat propunerile doamnei fara zambet de parca.mi acceptam primavara in suflet. Si.a fost bine. Si cu breton stramb si cu o carare ciudat de ne-pe-mijloc. Si cu bucle definite, caci al meu par de pana acum se incapatana sa fie ondulat in legea lui. Mi.e bine. Schimbarea asta mi.a facut bine. La par, la suflet, la idei si inceput de drumuri.

P.S. Parca nu.mi vine a crede ca am 25!

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene