sabato 29 settembre 2012

Lumea, in sensul propriu

Eu stiu ca venim din lumi diferite si ca sensurile is uneori enervant de proprii.
 
Vezi tu, in lumea pe care mi.o doresc eu, mi se pare firesc sa te bucuri de experientele traite, nu de bani. Sa te incarci dintr.o plimbare intr.un oras nou, sa descoperi drumul fascinant spre ceva, sa razi cand te ridici din pat si Soarele te loveste peste fata.
 
In lumea in care sunt, e nedrept sa stai departe de omul tau drag doar pentru ca acasa n.ai fi avut, atunci, alta varianta la indemana. Si oricat m.as incapatana sa cred ca voi ramane acasa de data asta, stiu ca voi fi nevoita sa ma intorc. Data viitoare insa, voi putea face o alegere in cunostinta de cauza.
 
In doua zile am vazut mai mult decat am reusit intr.un an si patru luni. Si m.am incarcat sufleteste cu nori si copaci, cu agitatia oamenilor albi si negri, cu vitrine ticsite de nimicuri.
 
Si vreau excursia aia. O s.o fac. Imi trebuie.
 
Vin acasa.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene