mercoledì 19 settembre 2012

Motive...mie

Pentru ca uneori e bine e taci pentru a te auzi mai bine. Si pentru ca e incredibil sa iei o pauza uneori. Poate pentru ca uneori nu auzi greierii din cauza betoanelor.
 
Si pentru ca nu ma pot imagina mama pruncilor unui alt barbat. Pentru ca nu ma imaginez in bratele altcuiva.
 
A, da! Si pentru ca inca mai zambesc tamp cand imi alergi prin ganduri.
 
Pentru ca tu, dragul meu, esti unic in sensurile tale proprii :P
 
Si, desigur, pentru ca nu am intalnit niciun alt pamantean pana acum.
 
Pentru ca minunatia de cadou pentru tine ma face sa te pretuiesc cu  fiecare element pe care.l adaug proiectului.
 
La naiba, pentru ca nu stiu cum faci sa te iert mereu, desi te parasesc in gand de cel putin doua ori, zilnic.
 
Pentru ca mi.era dor sa.ti scriu. Si pentru ca stiu cum va suna „wow“-ul ala cand vei descoperi ca am reinceput sa scriu in cadoul tau pentru a treia oara 27 :P
 
Si pentru ca abia astept sa vin acasa. In aproximativ doua luni. Si apoi peste un an, sper definitiv.
 
Si, pana la urma... bine.ai redevenit al meu!
 
Buna dimineata, Mihai!

2 commenti:

Pareri (ne)pamantene