domenica 30 settembre 2012

Mi.e bine si dor


Ultima zi din luna mea.
 
Mi.e bine si mi.e dor, mi.e drag si iar dor. Tot mai dor.
 
Toate planurile mele au fost date peste cap, m.am panicat si am plans, insa a trecut. Am loc in suflet pentru alte visuri. Si e frumos si face bine sa le construiesc, desi uneori se naruie fara vina mea.
 
Poate pentru ca vin acasa oricum, orice s.ar fi intamplat, poate d.asta mi.e bine inca. Ce.o sa fie cand vin? Cum o sa fie? O sa simt iar ca nu.s demna de atat bine?
 
Am facut si desfacut bagajele de cateva ori. Si cat timp mai am sa o iau de la capat! :)
 
Ziceai ca ultimele saptamani sunt mai grele, asa?
 
Asta ascult de ieri. „Sunt pregatita pentru furtuna“ suna bine, zau.
 
Ultima zi din luna mea.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene