sabato 6 ottobre 2012

Alte motive


Pentru ca in exact sapte zile, pe timpul asta, voi fi deja incredibil de aproape de tine.
 
Si pentru ca abia astept sa.ti daruiesc „proiectul“.
 
Desigur, pentru ca parca nu mai am rabdare.
 
Si pentru ca astazi a fost o zi cu doua dimineti. Una dintr.un sir pe care abia.l astept.
 
Pentru ca eu inca mai cred in fericiri marunte si semne.
 
Pentru discutia despre pruncul nostru.
 
Si pentru ca nu vreau sa.mi imaginez viata altfel decat langa tine.
 
Pentru asta: „Cine spune ca nu a iubit/ Cine a iubit cu adevarat/ Cine stie unde am gresit/ Cine din greseala a castigat
Si cine sufletul ti l.a ranit/ Cine o rana adanca a vindecat/ Cine imi spune acuma unde esti/ Cine ce iti doresti cu adevarat
Spune ce vrei dar intoarce.te acasa/ Spune ce vrei da.mi iubirea inapoi/ Singurul loc unde asteapta iubirea/ E langa mine, nu e alt loc
Cine lumea asta a colindat/ Cine spune ca te.a cunoscut/ Cine stie ce ne.a separat/ Cine sufletul mi l.a pierdut
 
Spune ce vrei dar intoarce.te acasa/Spune ce vrei da.mi iubirea inapoi/Singurul loc unde asteapta iubirea/E langa mine, nu e alt loc“.
 
Si pentru ca in ciuda perioadei asteia care mi.a ars sufletul si buzele de dor, sunt constienta ca daca nu as fi plecat, intre noi ar fi existat o distanta imposibil de masurat, in orice...
 
Buna dimineata, jumatatea mea mai buna;)
 

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene