giovedì 25 ottobre 2012

Alte motive...

De ce are lumea sens...vreau si eu putina fericire...as fi cautat si eu in ochii altora. Coincidenta (de parca ar exista asa ceva!) a facut ca cineva sa ajunga pe blogul tau dand o cautare pe Google.
 
In ultima perioada, postarile au fost de fapt motive insiruite tie, sa le stiu eu.
 
Asadar...pentru ca m.am intors in Romania. Si poate pentru ca am crescut, insa nu suficient incat sa.mi caut raspunsurile in ochii mei, nu in licarirea altora.
 
Pentru ca uneori ii invidiez pe cei care nu spera si nu viseaza, pentru ca nu stiu ce.nseamna sa.ti simti visurile prabusindu.se.
 
Pentru ca sunt satula sa fiu mereu pe drumuri si am devenit experta in facutul bagajelor pentru altundeva. Si, desigur, pentru ca, de.as putea, mi.as lua cu mine doar visurile si jurnalul...
 
Pentru ca inca mi se pare dureros de frumos sa nu stii incotro s.o apuci sa.ti fie bine. Cred ca ar trebui sa fiu recunoscatoare pentru ca eu am privilegiul de a alege.
 
 

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene