lunedì 12 dicembre 2011

Depinde de planeta

Spuneai ca maine e marti, 13, o zi horror. Mie imi pare norocoasa, la fel ca toaaaaate celelalte zile cu 13. Depinde de pe ce planeta privesti ;)

Pe mine distanta asta aproape ma doare fizic, tu o vezi ca pe un prilej de a invata cum e cu rabdarea.

Mie imi pare imposibil sa te gandesti ca vom vedea ce vom face cu noi DUPA ce ma intorc in tara. Tie tie se pare normal sa lasam lucurile sa mearga asa, din inertie.

Tu dai ultimatum.uri si.mi spui ca daca nu ma voi intoarce in septembrie, nu stii daca va mai exista un "noi". Mie, o luna in plus aici imi este egal cu inca o luna de trait "dincolo", fara batai de cap.

Visurile mele iti par scenarii neverosimile, mie imi sunt guri de oxigen in haosul asta strain din toate punctele de vedere.

Tie ti se pare genial ca am timp liber sa ma uit la filme, eu as da orice sa n.am timp sa respir facand o meserie/muncind pentru ceva care ma face sa cresc.

Depinde de planeta de pe care privesti lumea, dragule.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene