sabato 3 dicembre 2011

Prea om sa.nteleg minunile

Asa sunt sigura ca voi reciti candva sutele de pagini (reale ori virtuale) pe care ti le.am scris si voi zambi cu drag si dragoste si dor. Si cred ca as putea sa.mi ating sufletul cu varful degetului. Am crescut atatia ani de mana cu tine...

Astazi zambesc copilareste si.nvat ce sa ma fac cu mine, pentru ca apoi sa cresc iar, prin tine.

Privesc cum se aliniaza planetele noastre si am grija de norocul meu. Incerc sa.mi dau seama seama ce.i cu formele alea ciudate si mai invat sa fiu copil frumos din nou. Stiu ca zilele cu soare si doua dimineti exista pe orice planeta, sunt sigura de asta!

Visurile si visele is bune, fac bine sufletului. Minunile se.ntampla, semnele exista, chiar daca uneori sunt prea om sa le.nteleg. Iar pruncul asteapta sa fie, din dragoste multa.

Asa mi.e dor de tine si.asa te iubesc, minune!

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene