sabato 3 dicembre 2011

Lucid. Concret.

Stii, is momente in viata mea in care imi doresc sa ma dedublez, sa ma vad din exterior si sa.mi urmaresc miscarile, mimica, tot. Nu ca nu mi.ar fi bine cu mine (ori tocmai de asta?!), dar asta.mi doresc uneori. Paranteza...adu.mi aminte sa.mi (re)fac lista de dorinte).

Azi m.a pocnit un moment de luciditate ciudata, care aproape a durut fizic. Pentru o secunda, mi.a fost ataaat de clar ce vreau de la mine, de la noi, de la viata, incat m.am speriat. Toata informatia s.a concentrat in secunda aia. Cred c.am uitat sa respir :)

Deci se poate! E frumos sa cresc, stii? E frumos la mine.n suflet cand, printre mii de coli mazgalite sau caligrafiate cu migala, printre miliarde de cutii colorate si amintiri prafuite, incep sa zaresc si cate.un vis frumos conturat.

1 commento:

  1. Daca stii ca cresti(scuzati cacofonia) spontanul acestei cresteri unde mai e? sunt rea stiu. :)

    RispondiElimina

Pareri (ne)pamantene