sabato 24 dicembre 2011

Inca patru zile

Revenit cu ganduri. Bune. Si zambet pe buze.

Habar nu am cand au trecut aproape sapte luni de cand sunt aici. Stiu doar ca mi.e tare dor. Si ca am invatat 1 milion de lucruri si mi.am adaugat alte milioane de visuri in cutia cu minuni.

Stiu ca astazi pot, mai  mult ca oricand, sa ma privesc in ochi. Si ca visurile au culori si gust, iar distantele dintre planetele noastre se masoara in ganduri si telefoane doar cu "te iubesc". Ca indoielile si temerile sunt spulberate cu un zambet incurcat.

Invat sa am rabdare si sa fiu femeia care te face fericit. Sa ma bucur de copilul-tu si de vise si de visuri care ne.asteapta.

Am invatat sa cresc langa tine, in ciuda miilor de kilometri si a timpului, care pentru noi se scurge altfel. Stiu sa te port in gand si.n suflet, chiar si atunci cand uit de mine.

In patru zile vei fi aici, sa.mi umpli sufletul si rezerva de fericire. Si noaptea dintre ani. Te.astept cu sperante abia plamadite si.mi reinoiesc promisiunea.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene