venerdì 9 dicembre 2011

Supermegaextraordinarulgenialopus SPM

Ultimele zile au fost de.o agitatie crunta in mine, cu un zumzet continuu si idei care au alergat cu viteza luminii prin suflet. Pun totul pe seama recentului sindrom descoperit, un fel de opus al SPM, cu stari eforice si energie de copil care functioneaza pe baza de baterii care se incarca la Soare.

Daca antispm.ul asta mai are de gand sa.mi dea universul peste cap, ar putea macar sa anunte in prealabil, ca sa nu.mi mai sochez iubitul, mama si cea mai buna prietena cu 5000000 cuvinte/minut si topait excesiv intr.un picior. Nu am baut Pepsi, nu am mancat ciocolata (nu mai multa ca de obicei, oricum), nu am fumat nimic:D

Mihai, iti jur ca se intampla ceva in Univers! Va urma....

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene