venerdì 4 maggio 2012

Dorinte pamantene - partea a doua + de azi imi inchid sufletul

Urmatoarele 13 pe lista:



sa nu mor singura.

sa invat a canta la pian.

sa fiu mereu lucida, oricat de sfasietor ar putea fi candva.

sa fiu propriul meu sef. si angajat :D

sa nu uit niciodata sa zambesc.

sa investesc in experiente, nu in obiecte.

sa ma privesc mereu in ochi si sa gresesc mai rar. ori macar mai putin :)

sa nu.mi abandonez visurile, poate doar sa le las uneori sa cresc.

sa ma bucur de riduri si fire de par argintii.

sa ma pierd pe stradutele unui oras care vorbeste.

sa cunosc oameni frumosi.

sa mai stau, macar o data, intinsa pe campul cu flori si iarna inalta pana la cer.
sa invat sa inot (si sa merg pe bicicleta).

Rectificare: astazi se implinesc exact 11 luni.

P.S.: Si pentru ca is constienta ca niciun barbat nu.si doreste o iubita care sa spuna mai mereu ca nu.i e bine in suflet, de astazi tac. Stiu ca tie.ti pasa, ori asa cred. Iti voi mai scrie pe blog cand voi avea sufletul prea plin.

E greu sa tac, insa voi incerca sa o fac.

Iarta.ma, dar eu tot nu inteleg de ce te incapatanezi sa nu.mi spui chestii pe care le aflu oricum. De la altii!!!

Nu.i vina ta ca nu mi.e bine. Insa eu am limitele mele. Ca om, 11 luni mi se par deja prea mult. Rutina ma omoara incet, in fiecare zi repetita si absurda. Ca femeie, sa.mi vad barbatul de de doua ori pe an mi se pare crunt. Si nu.ti inteleg incapatanarea de a nu vrea sa ajungi aici. Nu vreau sa aud acelasi argumente absurde, te rog nu fi copil iar!

Ai spus ca relatia asta merge oricum pana in toamna, cand sper sa revin. Din pctul tau de vedere, desigur. Din prisma mea, nu. Insa astept inca cinci luni. Imi inchid sufletul pana te vad. Pana cand o sa.ti vad ochii si voi incerca - atunci, sa inteleg de ce consideri tu ca e mai bine sa nu.mi spui chestii. Iti repet, nu sunt un copil de sase ani care crede in zane si caruia trebui sa.i menajezi sentimentele.

Nu te.nteleg, dragoste. Nici pe mine nu ma.nteleg de multe ori, insa cu mine ma descurc din gand in cand.





Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene