venerdì 4 maggio 2012

Lista de dorinte pamantene - prima parte

Is mai bine. Dovada este faptul ca aseara am sarit din pat si m.am apucat de scris :)


Facut o miiica lista cu dorinte „pentru o viata“, lista ce ramane, desigur, deschisa.


Si pentru ca am promis sa.ti spun cand o voi scrie, iata. Odinea in care le.am scris este aleatorie.



Imi doresc sa fiu Nordul unui barbat.

Sa conduc cu viteaza nebuneasca noaptea, spre nicaieri, cu melodia studentei mele spargand linistea si Timpul.

Sa nu ma satur nicicand de scris si de frumos.

sa.mi cresc copiii intr.o casa cu patru camere si mansarda.

Imi doresc sa plec in excursia mea nebuna spre mine, in Europa.

Rochii colorate din in si asternuturi din matase rosie.

zile cu doua dimineti si nopti de dragoste care sa.mi par nesfarsite si sfasietor de ireale

imi doresc putina fericire si multa intelepciune.

cesti imense de ciocolata calda si batoane de vanilie.

minuni dumnezeisti si fericiri pamantene.

o vacanta intr.o casa, pe stanci si una in munti.

sa ascult zaz, pe o strada din lumea asta.

sa fiu deasupra norilor.


Primele 13, pentru moment.

P.S.: Acum exact 11 luni, petreceam ultimele ore in tara. Inca 6...Hai ca trece timpul! ;)

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene