sabato 26 novembre 2011

Cat inca mai e timp in mine...

Am coborat sa fumez o tigara si a trecut aproape o jumatate de ora de cand ma uit la foaia asta virtuala.
E greu sa cresti, ma! Imi pare uneori imposibil sa.mi gasesc repere, sa.mi pun gandurile in ordine si sa ascult de mine. Am facut atatea greseli pana acum, incat imi spun ca nu am 25 de ani, ci vreo 40, asa.

Uneori cred ca ma enerveaza perioadele astea in care ma incapatanez sa vorbesc cu mine. Stiu ca.i infinit mai bine dupa ce trec, insa pe cat de promitatoare is la inceput, pe atat de obositoare devin dupa cateva zile. E 1.03. La tine, dragostea.i inainte cu o ora. Asta inseamna ca ma iubesti tu mai mult cu 60 de minute?! :)

Nu vreau sa.ti spun nimic. Poate doar ca mi.e dor de tine. Trebuie doar sa stii ca.s aici. Si ma incapatanez sa cresc. Stiu, uneori is egoista si vreau timpul doar pentru mine, sa.l mestec incet si sa cred ca de fiecare data revin la tine, mai indragostita. Is aici, minune. Revin, minune, ma intorc cat inca mai e timp in mine.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene