martedì 15 novembre 2011

Nu.mi raspunde

Azi parca doare cel mai tare. Si e atat de frig in mine si ceata si dor si iar dor. Imi vine sa urlu de.atata dor. Si nu stiu, zau, de ce nu trece mai repede timpul asta. Si nu inteleg de ce.i de.ajuns un gest de.al tau ca sa ma prabusesc in mine. Si de ce tot tu ma faci sa plutesc.

Azi nu mai vreau sa te iubesc. Si vreau sa faci ceva sa.mi opresti lacimile. Da, tu! Si nu, nu vreau sa te aud cu "ce.ai, ma? linisteste.te, stii ca nu imi place cand plangi". Azi plang si urlu si m.am saturat de tot si vreau sa fiu iar cu tine. Da, imi urlu disperarea de a nu putea fi in bratele barbatului pe care il iubesc.

Azi, acum, simt cum trece timpul prin mine si ma simt batrana si grea, port pe umeri o povara care imi pare nedreapta si meschina. Am mainile si cearcanele unei femei cu cel putin 10 ani mai batrana si sufletul unui om batran. Asa.l simt si ma enerveaza la culme ca nu pot sa.l umplu nici macar cu apus ori cu soare sau cuvinte. Nu pot. Simt ca nu pot. Am obosit. NU mai vreau, nu mai vreau. De ce simt ca nu mai e timp in mine? De ce nu pot sa.mi zambesc nici macar mie si sa ma privesc in ochi. Azi ma simt invinsa. Nu, lumea nu se va opri in loc pentru ca ma doare pe mine.

"Vorbesc cu mine cum as vorbi c.un frate, intors ranit din lupta cu zilele de ieri" - Minulescu. Stiu, maine va fi mai bine, infinit mai bine. Azi insa stiu ca ma las sa ma prabusesc in mine. Azi sunt pamanteana si dorul meu ii dureros de pamantean. Pe planeta ta o durea la fel dorul asta pamantean ori ba?!

Si nu, nu am pretentia ca tu sa intelegi. Si nici nu vreau sa.mi rapunzi.

1 commento:

  1. Daca toti am fi de pe aceeasi planeta nu cred ca am mai avea intrebari unul vis-a-vis de celalalt si doamne ador intrebarile cat si raspunsurile fie ele adevarate ori ba,caci de acolo incepe legatura intre noi... toti.

    RispondiElimina

Pareri (ne)pamantene