sabato 5 novembre 2011

Cand simti in culori

Am avut o perioada in care simteam zilele.n culori si ma.mbatam cu dupa.amiezi galbene si lenese de duminica. Diminetile de luni erau mai mereu mov, iar noptile in bratele lui - albe sau rosii.

Mi.e dor de o dupa.amiza tihnita, colorata in verde crud. Si.mi lipsesc zilele in care sufletul mi se schimba din galben in albastru, si.apoi intr.un maron linistit, pentru ca mai apoi un singur telefon sa ma arunce din aparaneta calmitate a redactiei in haosul vreunei nenorociri.

Ploua de cinci ore. Si tot de.atata timp stau si eu in bucatarie, cu ochii pe geam. Miroase a fum, a toamna si a paine abia scoasa din cuptor. Nuuu, nu gatesc eu, nu.ti face sperante :)). Si miroase a portocaliu.

Stiu ca urasti paianjenii, insa nu ma pot abtine sa.ti arat ce vad eu cand ma uit pe geam.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene