martedì 24 aprile 2012

Cea mai groaznica-frustranta-idioata-ireal de grea zi

Aproape a trecut ziua asta, cea mai crunta dintre toate. Ah! O sa treaca, stiu.


Iti multumesc ca m.ai ascultat.


Asa as pleca maine dimineata....


Ti.am zis, m.am hotarat (dupa ce am rasuflat usurata ca nu mi.a plesnit inima:P) ca incepand de astazi, sa nu mai investesc in nimic material. Biiine, trebuie doar sa imi iau cerceii pe care.i visez si super-dragu-smecher aparat foto. :D


Numar timpul si ajung la concluzia ca nu voi ramane cu bucatile de carpa frumos cusute si transformate in haine "purtabile", nici cu posete, ci cu amintiri si experiente visate si finalmente realizate.


Deci clar o sa plec in Europa. Si o sa..mi umplu sufletul. Si aparatul foto:P


Is un pic incoerenta, stiu. Nu reusesc sa.mi asez cuvintele. Nici gandurile. Ma duc sa zac.


Somn linistit, minune!


P.S: Sunt aici de 10 luni si 20 de zile.

Bonus:d


         Stiu ca web nu se vede blond :P. In caz ca te intrebi, fotografia este facuta cu mainile ridicate deasupra capului. Parul meu e inca lung:))
                                                                                                                                                              




Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene