mercoledì 18 aprile 2012

Numar timpul...

Am o stare ciudata. Ma simt asa...de parca as fi imponderabila. Plutesc printe melodiile lui Tudor Gheorghe in seara asta.

Ciudata stare, zau asa!

Mi.e atat de dor de tine si de locuri dragi. Cred ca daca as fi acum in tara, as vrea sa raman. Definitiv! Sper sa.mi iasa curand din minte ideea asta.

Ma simt batrana. Imbatranita, de fapt. Si am impresia ca trece viata pe langa mine. Ca nu mai am control asupra vietii mele. Si.mi doresc nebunia mea in Europa.

Si visez la apusurile din Vama si la o liniste in care sa.mi aud inima batand. La plimbari epuizante si condus noaptea, cu muzica urland.

Ar trebuie sa ma amuz amintindu.mi de listele cu dorinte pe care mi le faceam in anii trecuti?

Iti reamintesc si in seara asta ca sufletul meu nu mai rezista mult distantei asteia absurde!

Imi lipsesti, iubite!

Numar timpul...

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene