venerdì 20 aprile 2012

E ataaat de simplu!

Atat de tare m.ai suparat astazi! Chiar nu reusesc sa inteleg incapatanarea ta. Stiu ca te.am lasat mereu si te.am invatat asa prost. Invata sa comunici, dragul meu. N.o sa mai mearga asa...

Da, stiu ca acum te.ai infoiat deja si te simti atacat. Incerc doar sa.ti explic (a cata oara?!) ca pentru mine is importante nimicurile tale. Da, da, alea care ti se par tie insignifiante. Asa cum tie ti se pare absolut normal sa stii toootul despre mine...asa imi doresc eu sa comunici.

Trebuie sa intelegi ca o sa.mi duc la capat nebunia cu Europa. Si ca va trebuie sa fie bine. Pentru ca imi doresc asta atat de mult incat tot Universul va conlucra sa.mi fie bine. Eu cred in asta!

Si mai trebuie sa intelegi ca nu voi putea fi nicicand ca tine. Detest rutina! Si refuz sa cred ca.mi voi contrui viata in functie de alte repere in afara barbatului iubit si a familiei mele. Iar cand vor exista, a pruncilor mei. Astea mi le doresc ca repere ale sufletului si timpului meu, nu ore fixe de program si zile de baie/iesit in oras etc.

Tu esti plamadit altfel si iti respet tabieturile, insa nu pot fi ca tine. Jamais! Bine, rectific, pot. Nu vreau!

Mi.am promis mie ca.ti voi respecta momentele tale, ale tale cu tine si atat. Si mi.ar placea sa faci la fel. Nu te ratoi la mine cand iti spun ca vreau sa plec cateva zile cu rucsacul in spate in Sibiu/Brasov/Sighisoara. Pot sa fac asta, o sa fiu bine si o sa ma descurc. Si de s.ar intampla sa dorm intr.o gara, pentru o noapte, e nebunia mea. Poti sa intelegi ca vreau sa investesc in experiente?! Ca vreau sa ma descoper pe mine, sa ma iau de mana si sa plec?

Nu mai vreau un job cu sefi si termene de predare, la naiba! Experienta in presa a fost extraordinara! Habar nu am daca.mi mai doresc s.o repet.

Stiu ca ma iubesti. O sa.mi fie bine. Lasa.ma sa cresc, Mihai. E fabulos sa cresc de mana cu tine. Visez la nebuniile mele. Si o sa ma desprind pentru o perioada, sa zbor putin. Ma intorc la tine, insa am nevoie sa ma lasi sa visez.

Chiar ti.am dat vreodata impresia ca stiu ca fiu o femeie supusa?!

LE: Considera ca am scris "sotului meu" in loc de "barbatului iubit". :P

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene