domenica 1 aprile 2012

Decizii, decizii

Fii atent! Toata treaba e foarte simpla. Din punctul meu de vedere, exista doua optiuni.

1. Plecam.

2. Ramanem.

Daca luam decizia 1, automat copilul despre care vorbeai va fi peste minimum trei ani, nu cum ai spus, la anul.

Daca luam decizia 2, pruncul poate sa fie la anul.

E ataaat de simplu.

A! Si bani nu vor fi nicicand suficienti. Insa eu tot trei vreau :))

P.S.: Daca ai de gand sa mai ramanem inca trei ani, sa strangi tu banii, poti sa.ti iei gandul de la plecat. Asta e situatia, nu e vina ta, insa esti constient si tu ca nu se poate mai mult.

Ori mie, pe termen lung, ideea de a ramane in Ro mi se pare cel putin proasta. Incerc sa renunt la egoismul meu si rationez asa: nu e vb doar de noi aici, ci si de viitorul copiilor pe care ni.i dorim.

P.S. 1: Nu sunt suparata, daca te vei intreba ce m.a apucat sa scriu atat de transant. Si nici nu are legatura cu hormonii mei.

P.S. 2: Si da, va fi alba sau neagra. Nu exista cale de mijloc.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene