domenica 8 aprile 2012

In viata, ai trei optiuni...

Am auzit o faza memorabila astazi: „In viata ai trei optiuni: sa fii bun, sa devii bun sau sa renunti“. Hai ca suna bine. Din Dr. House, da :D

Greu cu dieta asta, iubitule! Dureri groaznice de cap in primele trei zile. Astazi e bine, nu m.a pocnit nimic inca :) Is deja satula de fructe, insa am descoperit super retete de combinat buruieni :)) si.o sa iasa bine.

Pentru maine mi.am programat salata de fructe. Fara frisca, ce sa.i faci :D

Marti se redeschis magazinele, deci am toate sansele sa fac niste ciuperci umplute, la cuptor.

Marturisesc ca abia astept sa vina miercuri, am programat deja un piept de pui umplut cu mozzarela, stins cu iaurt degresat.

Iar joi, macrou la cuptor :D. Bun, bun.

Toata polologhia aia pe care ti.amm spus.o, ca nu incerc de frica sa nu reusesc (in toate cazurile, nu doar asta cu slabitul)...se rezuma cam asa „Daca nu incerci, n.ai cum sa esuezi“. Tot din House :))

P.S.: Mi.e cam foarte dor de tine!

P.S.S.: Cred ca o sa tot scriu despre mancare:d

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene