venerdì 27 luglio 2012

Azi nu...

Pentru ca exista zile care se incapataneaza sa nu aiba nici macar o dimineata.

Si pentru ca uneori as vrea sa fiu altcineva, in alt corp si cu alte amintiri.

Pentru ca cel mai frica imi e de mine.

Sau poate pentru ca sunt momente in care mi.ar placea sa nu vreau mai mult, sa nu.mi doresc a visa.

Pentru ca visurile dor al naibii, insa dorul sfasie sufletul si uneori imi pare imposibil de pus roua pe rani vii.

Si pentru ca ma doare sufletul de.atata plans.

Pentru ca suntem ataaat de diferiti si uneori pare ca planetele noastre nu se mai ating.

Si pentru ca in continuare imi pasa, poate prea mult...

Astazi nu mai esti al meu si nu te mai vreau parte din mine. 

E prima noapte in care nu ma uit la filmulet.

Si refuz sa mai lupt cu mine.

Am obosit.

2 commenti:

Pareri (ne)pamantene