domenica 1 luglio 2012

Visuri, secrete, amintiri, zile cu doua dimineti. Oameni.

Exista nopti pe care mi.e mila sa le dorm si dimineti pe care nu le vreau.

Visuri pe care ma incapatanez sa le pastez, indiferent de cate vieti voi avea nevoie pentru a le transforma, mai apoi, in amintiri.

Secrete pe care le.am impartasi cuiva, candva, daca as avea certitudinea ca, o data rostite, imi vor elibera sufletul si gandurile.

Cativa oameni care.mi sunt dragi, in ciuda faptului ca ne.am intalnit o singura data.

Fiinte dragi care au plecat fara voia mea si de care mi.e cel putin dor.

Experiente, gusturi si mirosuri pe care mi le voi aminti mereu. Ce.i drept, s.au asezat atat de bine in vreun sertar de suflet, incat au devenit amintiri cu gust si miros. Sarutul cu miros de ploaie si fum, dimineata sarata si campul cu flori stau cuminti langa alergatul in talpile goale si foarte aproape de anii de studentie in acorduri de chitara...

Sunt intrebari pe care mi.e teama sa mi le pun. Visuri ascunse atat de bine in jurnale vechi, pe care mi.e si mai frica sa le deschid iar.

Iubiri si indragosteli al caror film mi.l tot derulez in minte, incerand sa.mi dau seama unde am gresit si sa nu mai repet urmele lasate in suflet.

Si mai exista indoieli pe care le ascund atat de bine, incat ma mir si eu.

Perioade in care as fi renuntat pe timpul meu, daca as fi avut cu cine sa.l impart. Si zile in care mi.am irosit cuvintele. In care am iubit si am pierdut. Nopti in care m.am grabit si am ramas doar cu intrebari cu ecou.

Exista diminetile in care m.am trezit in cort, pe plaja. Si prea multe nopti, nedrept de multe, in care am adormit singura.

Fericiri pe care le.am impartasit unor suflete plate si impliniri pentru care am fost prea ocupata sa ma bucur.

Melodii pe care le ascult si.mi vin pe buze zambete tampe. Zile cu doua dimineti. Si nopti pierdute...sau castigate in lupta cu mine.ù

Si mai exista zile in care nu stiu sa am rabdare, zile in care ma indoiesc de toate si de mine. Altele, in care nu.mi gasesc sufletul nicaieri.

Nopti in care visele se.ncapataneaza sa nu vina, insa visurile mi se.ngramadesc in ochi. Dimineti in care ma joc si.mi tin ochii inchisi inca un minut, spunandu.mi ca poate asa ma trezesc in alt pat, unde.ar fi locul meu.

Si mai exista alte visuri, pe care le tin pentru mine. Pentru ca stiu, stiu, stiu ca.mi vor umple sufletul si ridurile...







1 commento:

  1. Intensitatea ramane la fel? O data cu trecerea timpului la mine din gust si intensitate se pierde,ceea ce ieri vedeam prin ochi de convinsa,azi vad prin ochelari cu dioptrii de mioapa.

    RispondiElimina

Pareri (ne)pamantene