mercoledì 25 luglio 2012

„Depinde doar de tine“

Gasit randurile astea pe un cd vechi:

„Pentru că nu-mi spui niciodată ce simți pentru mine. Nu pot sa ghicesc și nu vreau să intuiesc eu că-ți sunt dragă.

Pentru că ești egoist și toate ți se par nesemnificative.

Pentru că îți place când te surprind cu o scrisoare sau un gest mărunt și exclami mereu  „wow!“, dar nu faci nimic în schimb.

Și pentru că mă cerți când, uneori, mă alint. O fac doar când mă simt protejată și  uit că există probleme pe lumea asta, adică doar când sunt în brațele tale.

Pentru că refuzi să empatizezi și să vezi un alt punct de vedere. Uiți că nu sunt toți de pe planeta ta.

Și, nu în ultimul rând, pentru că iei ca pe o garanție faptul că sunt a ta. Acum, da, sunt femeia care te iubește. Păstează-mă și pentru mâine.

Pentru Din cauza tuturor ăstora, într-o zi nu mă voi mai trezi zâmbind lângă tine. Și oricât ar durea, voi pleca înainte de a mă întreba cine-i străinul de lângă mine.

Ajută-mă să mă indrăgostesc iar și iar de tine. Pentru mine contează nimicurile și cuvintele. Cândva, nu voi ști că mă iubești, dacă nu-mi vei spune.

Da, astăzi te iubesc și încă te vreau tatăl copiilor mei. Mâine, însă...depinde doar de tine.“



4 commenti:

  1. Mara crezi ca e corect sa "rogi" iubirea sa se comporte astfel si nu altfel ? Mai corect n-ar fi sa vina direct de la ea,din propria ei initiativa?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Lady, pe planeta asta, intuitia este atu.ul meu.

      Demult, cand am scris randurile acelea...pe el il „rugam“, nu iubirea.

      Erau doar cateva sugestii...daca ar fi vrut sa supravietuiasca :)

      Elimina
  2. Eu am zis sa fiu dragutza de aceea am spus iubirea si nu el!:D

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Uneori, si eu par sa fiu de pe alta planeta si am nevoie de indicatii clare, altfel nu pricep :))

      Elimina

Pareri (ne)pamantene