martedì 24 luglio 2012

De dor usor si visuri tacute...

Mi.e tare dor de tine. De gesturi marunte. Si de o seara care pare sa nu se termine, in bratele tale, aberand despre tot si nimic.

Astept sa treaca timpul asta si.mi imaginez un infinit de suprize pentru tine.

Ascult asta.

O sa ma ascund de mine in ochii tai si.o sa rad. Pentru ca stiu ca.mi voi gasi raspunsurile in tacerea ta.

Si.o sa fug spre tine, iar si iar, daca ma vei lasa sa mi se faca iar dor.

Poate.ti voi scrie si in zilele bune, in care distanta dintre noi nu mi se va mai parea dureros de absurda.

Si stiu ca tot imi vei lipsi, candva.

Stii, chiar daca nu ma vezi, iti zambesc acum. Cu gene obosite de visuri si buze arse de dor.

As putea sa te iubesc si maine...




Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene