mercoledì 25 luglio 2012

Vreau sa...

... am rabdare pentru ca vreau, nu pentru ca trebuie.

... vina acea zi in care sa stiu ca as putea dormi pana la pranz, chiar daca ma trezesc tot la 7.00.

... imi doresc mai mult, mereu.

... existe mereu acea femeie cu care vorbesc ore intregi, chiar daca nu ne spunem nimic.

... cunosc alti cativa oameni frumosi.

... am suficienti bani sa.mi cumpar carti. Timp sa le devorez imi gasesc eu.

... gasesc resorturile interioare sa pun pe picioare magazinul meu de lucrusoare handmade. Si, cand va „phi“ timpul, sa ma pierd printre turisti, la sat.

... imi permit mereu sa visez. Sa am visuri si vise.

... am brate care sa ma apere noaptea si ochi in care sa ma ascund de mine.

... am camera mea nemobilata. Si, candva, casa mea cu patru camere si mansarda.

... fiu recunoscatoare intr.o zi, pentru pruncii sanatosi.

... fiu vie in mine, in ciuda futunilor inevitabile si a zilelor fara nicio dimineata.

... nu uit sa zambesc.

... existi, pe planeta asta sau alta...

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene