domenica 1 luglio 2012

Oameni frumosi. Putini.

Imi plac oamenii frumosi in jurul carora, vorba Oanei Pellea, aerul se asaza altfel.

Nu ma refer la infatisare, caci, slava Domnului, am intalnit destule persoane carea aratau impecabil, insa nu avea nicio slipire in ochi.

Imi plac oamenii frumosi in suflet, care zambesc cu ochii si comunica simplu. Cei pe care i.ai asculta ore intregi (pacat ca vorbesc prea putin). Femei care radiaza, fara tencuieli pe fata sau accesorii nefiresc de mari/colorate/zdranganitoare. Barbati fermecatori prin prezenta (de spirit:), imbracati in jeans si un tricou oarecare.

Oameni care vorbesc incet si rar, care rad cu pofta si care n.au nevoie sa dea din maini ori picioare pentru a se face intelesi. Daca au cu cine...

Cred ca pot numara pe degete oamenii care m.au fascinat prin simplitatea cu care se exprima si lumina din ochi. Ori poate is mai multi si.am fost eu prea obtuza, sa.i observ. Ma simt totusi norocoasa ca.i pot numara, totusi.


Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene