giovedì 6 ottobre 2011

Azi vreau...

Azi vreau sa.mi pierd ideile in iarba. Si vreau sa uit de gandurile care.astupa soarele. Azi o sa uit ca stiu sa plang, iar lacrimile au gust maron.

Azi vreau sa.nchid ochii si sa privesc cerul care se.ncapataneaza, de doua luni si doua zile, sa fie tot mai aproape. Sa.mi pierd noaptea ascultand aceeasi melodie si sa.ti scriu.

Vreau sa uit ca ne despart mii de kilometri. Si tot azi am sa uit ca stiu ce e dorul de mine, de tine. Am sa.mi ratacesc dorul de tine intre paginile cartii in care mai adaug cate o fila, cand ma sufoca amintirile.

Am sa.mi pierd ranile nevindecate inca si am sa pun in locul lor flori de soc si iasomie. Am sa las doar cicatricea minuscula de pe buza, pe care.am capatat.o muscand mereu din gandul c.as putea sa te pierd candva.

Azi am sa las fereastra larg deschisa, poate pleaca si visurile care.mi umplu noptile fara vise. Promit sa ma invelesc cu dragostea ta, sa ma apar de indoieli!

Azi, am sa.mi uit, ca din intamplare, temerile pe banca din gara. Poate.am sa pastrez doar imaginea sinelor de tren, acelasi tren care.mi trece zilnic, prin ganduri.

Miroase.a verde, o zi perfecta sa.mi las si ultima lacrima in iarba plina de idei.

Azi am sa renunt la haine si ma voi acoperi doar cu un zambet. Iar ca sa ma apar de ziua de maine, imi picur in suflet cateva picaturi din albastrul ochilor tai.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene