giovedì 6 ottobre 2011

Dincolo de orice Vama

Ascult "Dincolo de orice vama" cu ochii inchisi si ma imaginez pe malul marii, in bratele tale. Suntem singuri, miile de oameni din jurul nostru au disparut cu o clipire de gene.

Ma pierd in marea din ochii tari, singura mare adevarata pentru mine. Valurile care.mi canta la picioare sunt din alta lume. Din alta lume sunt si oamenii astia zgomotosi.

Sunt trista in seara asta. Si plang. Nu ma certa! Lasa.ma sa simt! Sunt trista pentru ca sunt departe de tine. Si pentru ca nu.ti pot striga ca te iubesc. Si nici nu ma pot cuibari in bratele tale, sa ma ascunzi de lume. Nu stiu daca fac bine spunandu.ti toate astea. Vreau doar sa intelegi ce simt.

Mi.e dor sa stau cu capul pe pieptul tau si sa ma imbat cu mirosul tau. Mi.e dor sa.ti aud inima batand, sa.mi strivesc buzele de ale tale. Mi.e dor sa fac dragoste cu tine, cu tine, cu tine.

Sper. Stiu ca vom trece peste perioada asta, ca departarea asta e incercarea care ne va apropia, care ne va intari dragostea. Iar de nu va fi asa, poate ca Doamne.Doamne isi va aseza in cale o alta femeie, care sa te faca mai fericit.

Pot umple distanta fizica dintre noi doar cu dragostea mea. Cu cateva cuvinte, prea putine sa exprim cat de fericita ma faci cand ma alinti si cand iti aud vocea. Litere insiruite pe.o coala virtuala...


Mi.e dor de tine, minunea mea!



Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene