giovedì 6 ottobre 2011

Tie...cuvintele mele

Ii scriu iubitului meu iubit. Barbatului pe care il iubesc. Omului alaturi de care am plans si am ras cu lacrimi - doar gustul broboanelor de apa era diferit. Fiintei pe care o simt cel mai aproape de sufletul meu. Ii scriu omului care a stiu sa ierte si sa iubeasca din nou femeia care, candva demult, i.a zdrobit inima. Lui, care va fi tatal copiilor mei, caci nu stiu un alt barbat care s.o iubeasca pe viitoare mamica mai mult.


Si.i scriu barbatului care e atat de puternic, incat poate sa.si arate si vulnerabilitatile. Iubitului meu, de care ma despart mii de kilometri, insa pe care il simt uneori atat de.apoape, la o singura bataie de gene si de inima distanta.


Insir litere pe coli virtuale cand am sufletul preaplin de dor. si atunci cand incerc cu disperare sa umplu golul din mine. Insir cuvintele pe coli virtuale cand simt ca nu mai pot sa zambesc departe de tine. Scriu pentru ca am doar cuvintele. Literele astea, unite intr.o mare dragoste, sunt tot ce.ti pot darui acum.


Mi.as fi dorit sa fiu langa tine, sa.ti soptesc „La multi ani, dragostea mea!". Sa te strang in brate, sa fac dragoste cu tine la miezul noptii. Sa opresc, pentru o clipa, timpul in loc. Si doar iubirea noastra sa umple Universul.


Iti scriu...


Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene