giovedì 6 ottobre 2011

Promit!

„Amandoi am invatat sa ne iubim frumos
am crezut in viata si-n ce ne-a dat
si-am pastrat lumina de-nceput ce ne-a legat
ma cunosti
,
tu m-ai ales voi fi mereu a ta
chiar de lumea nu ne va ierta
iti promit ca-ntotdeauna te voi ajuta
.

Promit ca nu te voi uita
si daca n-ai sa fi cu mine
vei exista in viata mea
si-am sa ma rog sa-ti fie bine

P
este ani ne vom regasi
mereu indragostiti
ne vom regasi si ne vom iubi
si-amandoi vom intelege v
iata cum e ea“.


Promit ca nu te voi uita si daca n.ai sa fi cu mine, vei exista in viata mea si.am sa ma rog sa.ti fie bine.


Cum sa spun in cuvinte ca dorul asta aproape ma doare fizic, cum sa.ti marturisesc ce simt si ca miile de kilometri care ne despart dispar intr.o secunda, daca.ti aud vocea? In cate feluri sa zambesc cand te vad?


Ce.as putea sa.ti soptesc, ce formula magica sa rostesc pentru a te face fericit o viata intreaga? Cum sa.ti alung temerile si nelinistile de pe tample si cate rugi sa mai spun pentru a cere, inca o data, providentei, sa ma lumineze si sa.mi dea putere sa lupt pentru dragostea noastra?

Din cate rasarituri sa incropesc un gand bun? de cate valuri si de cate mari am nevoie sa.mi alung demonii?

Cum sa.mi alung propriile temeri si cum sa fac sa dispara pentru totdeuna groaza care.mi paralizeaza gandurile cand ma gandesc ca intr.o zi, ma vei uita? Cum sa.ti spun ca vreau sa ma trezesc langa tine in toate diminetile sufletului meu? Si ca in noptile flamande de dragoste ma visez in bratele tale?

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene