giovedì 6 ottobre 2011

Te vreau asa...


Te vreau mut ca sa.ti spun cat de dor imi este de tine.


Te vreau somnoros sa.ti sarut genele obosite, sa.ti sarut tamplele si sa alung si ultima urma a noptii (a cata oare?!) in care nu am adormit in bratele tale.


Te vreau puternic, sa ma aperi de mine. Cu restul lumii ma descurc eu. Te vreau puternic, pentru ca am nevoie de tine, in noptile pierdute...sau castigate in lupta cu mine.


Te vreau vulnerabil. Pentru ca esti om si.ti ador micile slabiciuni, pe care doar tu stii sa le ascunzi in spatele ochilor mai albastri ca marea.


Te vreau gol, pentru ca ador sa te privesc pe furis, pentru ca.ti ador bratele puternice si coapsele pe care ti le ascunzi in intuneric. Pentru ca.mi plac picioarele pe care le acoperi cu pantaloni croiti fara cusur. Si.ti ador pieptul pe care ma odihnesc, dupa luptele grele cu mine. Te vreau gol, mirosind a verde si scortiosara. Lasa camasile calcate fara cusur si cureaua aia incredibila. Ia.ma de mana, pana nu apune iar soarele peste alta zi care.mi pare nefiresc de lunga fara tine.


Te vreau rabdator. Cum doar tu sti sa fii, in fiecare zi. Te vreau rabdator, cum eu n.am invatat vreodata sa fiu.


Inchide ochii si ia.ma de mana, trage fermoarul de la cort si usa care da spre lume. vreau sa fim doar noi pe Pamantul asta. Nu vreau libertati si timp pentru mine. Fierbe zatul ala uitat in ibric, azi mi.e foame doar de tine.


Zambeste.mi si spune.mi ca nu conteza departarea asta absurda, pentru amandoi e dimineata in alta viata. Doar marea pe care o privim e alta. ce.mi pasa ce denumire i.au dat oamenii?


Promite.mi ca nu ma vei uita!



Mi.e groaza s.o rostesc, insa coala virtuala suporta povara acestui gand. Uneori, te vreau in bratele altei femei, care sa te faca mai fericit decat mi.as imagina eu vreodata ca as putea sa te fac. Care sa nu te raneasca niciodata, care sa stie deja ce inseamna rabdarea. O femeie care sa fie langa tine oricand.


Hai sa ne jucam cu umbrele noastre, la apus, pe plaja. Pun pariu ca esti mai rapid ca mine. Si daca tot suntem aici mi.aduci un val, te rog? Mi.atat de sete de un apus in nuante nefiresti!


Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene