giovedì 6 ottobre 2011

La multi ani, minunea mea!



„E greu sa oferi ceva Barbatului caruia ai vrea sa-i daruiesti intreg Universul“

La multi ani, minunea mea! Hai, zâmbeste, toata lumea e a ta! Imi picur putin din suflet intre randurile astea, scrise cu dor si dragoste nepamanteana.



 Iti doresc libertate si curajul de-a-ti lua ce-ti doresti de la lumea asta.

 

Curajul de-a pentru ce-ti aduce zâmbetul pe buze, de-a te lupta cu tine - in lupta cu ceilalti, se câstiga mai usor. Si-ti mai doresc sa adormi linistit in fiecare noapte, in bratele femeii iubite.


Sa-ti cresti copiii intr-un loc curat si sa-i inveti sa fie drepti si rabdatori, cum doar tu sti sa fii.


Sa fii regizorul vietii tale.


2 commenti:

  1. Citatul aparţine Florianei Jucan, aşa-i?

    Nu am avut curajul de a scrie nimănui aceste cuvinte. Cred că le-am adaptat pentru mama :)

    RispondiElimina
  2. @Copila Blonda>> Daaa, al Florianei. L.am descoperit cu mirare si zambetul pe buze, in vechiul ei jurnal, din revista Star.

    RispondiElimina

Pareri (ne)pamantene