giovedì 6 ottobre 2011

Multumesc!


Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si imi aduci zambetul pe buze in fiecare zi.

Iti multumesc pentru ca ai reusit sa aduci un pic din magia nepamanteana in sufletul meu si dragostea in inima mea.

Pentru ca ai fost si esti aproape de mine, indiferent cate mii de kilometri (ani-lumina) ne despart fizic.

Si pentru ca m.ai facut sa descopar fascinatia filmelor. Pentru mine, esti cel mai bun regizor al vietii in doi.

Iti multumesc pentru ca tu stii, ca nimeni altul, sa ma faci sa rad si sa plang de fericire.

Pentru ca in bratele tale ma simt in siguranta. Iar sarutul tau pe frunte imi alunga orice urma de oboseala si teama.

Pentru ca ma surprinzi placut de fiecare data.

Iti multumesc pentru ca ma inveti sa am rabdare.

Nessun commento:

Posta un commento

Pareri (ne)pamantene